Денис Давыдов aka wOrmОткрыть профиль автора
Открыть список игр,
 получивших оценку 80% и выше
(Наш выбор опционален)
 
 открыть скриншот 
Расширенный поиск по базе
из 34 727 игр для PC и консолей
Игровые форумы AGFC
Крупнейшее российское
игровое сообщество.

Десятки тысяч участников,
миллионы полезных
тем и сообщений.
Grand Theft AG
Самый крупный сайт
в России о серии GTA
и ее «детях» -
Mafia, Driv3r и т.п.

Новости, прохождения,
моды, полезные файлы.
Геройский уголок
Лидер среди сайтов
по играм сериала
Heroes of Might & Magic.

Внутри - карты, советы,
турниры и свежие
новости о Heroes 6.
Летописи Тамриэля
Один из крупнейших
в мире ресурсов
по играм серии
The Elder Scrolls.

Если вы любите Arena,
Daggerfall, Morrowind
и Oblivion -
не проходите мимо!
ГотикAG
Проект, посвященный
известному немецкому
RPG-сериалу Gothic.

Новости, моды, советы,
прохождения и еще
несколько тонн
полезной информации.
Wasteland Chronicles
Портал для любителей
постапокалиптических RPG.

В меню: все части
Fallout, Metalheart, The Fall,
Wasteland, Койоты и Ex Machina.
Absolute Top + Мuзейm
Сайт ежегодного
голосования AG, где
читатели и редакция
определяют лучшие игры.

Архив старых голосований
работает круглосуточно
и без выходных.
Battles.ru
Выдалась свободная минутка?
Порадуйте себя казуальными
или браузерными играми!

На серверe Battles.ru
каждый найдет себе
подходящее развлечение.
RF Online
Бесплатная футуристическая MMORPG.

Игровой портал AG.ru

Сворачивание персонального меню
доступно только зарегистрированным
пользователям.
Выбор, заливка и редактирование
аватара доступно только
зарегистрированным пользователям.
Напомните себе пароль, если забыли.
Переписка в пределах AG.ru доступна
только зарегистрированным
пользователям.
Персональное указание количества
обновлений AG.ru доступно
только зарегистрированным пользователям.
Открыть меню вариантов
Регистрация на AG, форумах и т.д.
Настройки вашего профиля,
сайта, форумов и т.д.

Демо-версия.
Сервисы и бонусы, доступные
нашим VIP-пользователям.

Которым можете стать и вы.
А здесь будет кое-что интересненькое...
Количество агрублей
на вашем счету.

Демо-версия.
Писем: 0Обновлений: 0
AG.Tracker
Функция слежения за играми будет доступна вам после регистрации.

Навигация

Читы для Soldiers at War

Чит-файл для Soldiers at War

Soldiers at War

 За игрой пока никто не наблюдает. Первым будете?

Выдержка из Энциклопедии игр

Разработчик:Random Games
Издатель:Strategic Simulations, Inc.
Жанры:Strategy (Turn-based / Tactical) / Isometric
Multiplayer:(4) LAN, Internet

Даты выхода игры

вышла в 1998 г.

FAQ [ENG]

Информация актуальна для
                                   from SSI

                                      FAQ
                           Frequently Asked Questions
                                  Version 1.1

       This F.A.Q. is available at the following URL:
       http://www.newnorth.net/~yawnoc/saw/
       It is available in text and Microsoft Word/Wordpad format.

       It will (hopefully) be posted to the following newsgroups on the
        2nd and 4th Fridays of each month:
       usenet - comp.sys.ibm.pc.games.strategic

       While this FAQ is maintained by Shane Conway, the majority of
        the credit goes to SSI,       Brigham Hausman, and John Edward Slaydon.
        The company and these two men were extremely generous in aiding
        me with mine and your questions, and without them, of course
       none of this would be possible.

       This work of art is copyright 1998 Shane Conway.  It may be
        reproduced in any form as long as it is not modified or altered,
        and proper credit is given to myself.  Sorry I had to put this,
        however, I have had problems with improper credit before.

       FAQ Revision:
              1.0 - First draft.
              1.01 - Added copyright and new unanswered questions
              1.1 - Added new answers/comments

       Note: The source of each answer is listed after the question.

       Table of Contents:
       1. Basic Questions
              1.1 When will the game be released?
              1.2 Is a demo available?
              1.3 Are any websites available for the game?
              1.4 Will the game featured 3D Acceleration?
              1.5 Is the engine a modified version of the Wages of War engine?
       2.  Turn Based Combat/Game Engine
              1.1 What is the length of each turn?
              1.2 What is the basic cost of each functions?
              1.3 How is elevation/floors handled in the game?
       3. Campaign Scenarios
              3.1 What are the various campaigns and scenarios included?
              3.2 What are the different scenarios included?
       4. Character Actions/Icons
              4.1 What are some of the major functions available?
              4.2  What are some of the misc. functions available?
       5. Mission Editor
              5.1 Can custom made scenarios be linked into campaigns?
              5.2 Will the editor allow buildings, walls, etc. to be placed?
              5.3 Will the editor allow enemy AI to be modified?
       6. Multiplayer Play
              6.1 What major internet services will feature the game?
              6.2 Will cooperative play be allowed through the campaign?
              6.3 Is team play planned?
       7. Weapons
              7.1 What weapons will be offered?
              7.2 How realistically modeled will weapon effects be?
              7.3 Will weapons be obtained on a sliding scale?


1. Basic Questions

       1.1 When will the game be released?

              I have heard differing reports, but according to the SSI website
the
              game will be released in "Spring 1998".  Other reports say
February
              exactly. (SC)

       1.2 Is a demo available?

              Not yet! However, it was mentioned to me by SSI that a demo should
              be available in 1-2 months.  Keep your eyes peeled for more
details. (SC)

       1.3 Are any websites available for the game?

              There are several sites I can now refer you to:

              SSI's Soldiers at War website:
              http://ssionline.com/games/saw/index.html

              Shane Conway's SAW website:
              http://www.newnorth.net/~yawnoc/saw/

              soldiers-at-war.com
              http://www.soldiers-at-war.com

              Random Games (designer)
              http://www.randomgames.com
              (SC)


       1.4 Will the game featured 3D Acceleration?

              This game will NOT feature 3D accel. (SSI)

              Looking at this again, I don't see why it would/would need to.
              Basically the game itself isn't pure 3D, and it's not exactly
              the genre that needs it.  It is turn-based, not real time. (SC)

       1.5 Is the engine a modified version of the Wages of War engine?

              Yes. The original concept is based on the WoW engine but it has
been
              SIGNIFIGANTLY modified. (SSI)




2. Turn Based Combat

       2.1 What is the length of each turn?

              - Approx. 30 seconds in real time (SSI)

       2.2 What is the basic cost of the major functions?

                (All values are approximate)
                 -Regular Fire = 12 ap
              -Aimed Fire = 20 ap
              -Throw Grenade = 22 ap
              -Reload Weapon = 25
              -Apply First Aid = 1 ap per point of damage
              -Set Satchel Charge = 22 ap
              -Pick Up Wounded Soldiers = 20 ap
              -Motivate Soldiers = 25 ap
              -Fire Tank Turret = 26 ap
              (SSI)

       2.3 How is elevation/floors handled in the game?
       (ie: will characters be allowed to travel to different floors?)

              Absoluteley. The interior skirmishes are a blast because of this.
(SSI)



3. Campaign/Scenarios

       3.1 What are the various campaigns and scenarios included?

              -One Campaign.  March From Africa to Berlin (SSI)

       3.2 What are the different scenarios included?

              -Kasserine Pass
              -Raid on Maltese Island
              -Fight at Monte Cassino
              -Anzio
              -Normandy, D-Day Invasion
              -Cherbourg
              -Freeing of Paris
              -Dresden
              (SSI)

4. Character Actions/Icons

       4.1 What are some of the major functions available?

              -Walk
              -Run
              -Crawl
              -Kneel
              -Stand
              -Prone
              -Fire Weapon
              -Reload Weapon
              -Throw Grenade
              -Set Satchel Charge
              (SSI)

       4.2 What are some of the misc. functions available?
                                        
              -Cut Wire
              -Carry Wounded Soldiers
              -Enter Damaged Tank
              -Fire Tank Turret
              -Call for Radio Support
              -Exchange Items
              -Pick Up Items
              (SSI)

5. Mission Editor

       5.1 Can custom made scenarios be linked into campaigns?

              -No, only single scenarios can be made. (SSI)

       5.2 Will the editor allow buildings, walls, doors,
                 etc. to be placed?

              -Everything that we did to make the maps the player can do to make
their maps.
              Which includes placing doors, walls, objects, units, items,
etc.(SSI)

       5.3 Will the editor allow enemy AI to be modified?

              -You can assign different A.I..'s but not modify existing A.I.'s
(SSI)


6. Multiplayer Play

       6.1 What major internet services will feature the game?

              -I am not sure at this moment. (SSI)

       6.2 Will cooperative play be allowed through a campaign?

              -No.  Only Head to Head (SSI)

       6.3 Is team play planned?

              -No, Only 4 player (8 unit) head to head) (SSI)


7. Weapons

       7.1 What weapons will be offered?

              Here is a small list of some of the weapons.
              -Pistols = Colt M1911A1, P-08 Luger, Walther P38
              -Rifles = M1 & M2 Carbine, M1903 A4, KAR 98k,
                     Gew 33/40, M1 Garand, Bar A2, FG 42
              -Submachine guns = Thompson M1928A1, M3A1, MP 40
              -Heavy Machine guns = M1919 A4, Modello 37
              -Explosive Weapons = M9A1 Bazooka, Panzerfaust, M1A1 Flame Thrower
              (SSI)

       7.2 How realistically modeled will weapon affects be?

              -The weapons are pretty accurate to World War II standards.  We
did of course
              have to       modify some of the data for game play balancing. 
(SSI)

       7.3 Will weapons be obtained on a sliding scale
              through the campaigns?

              -As you play the campaign, weapons will become available as
needed.  There is
              also the ability to keep weapons found on the battle field.  (SSI)

Открыть страницу с
подробной статистикой
оценок этой игры
 

Оценочно-уценочный отдел

Оценка AG
N/A
нет оценки
Принципы оценки
Ваша оценка (если играли)

Центр управления оценками
(всего 0 игр)
Оценка игроков
81%
35 голосов
Статистика

AG.Tracker

Рецензии и статьи | 5 883

Игровые ролики | 55 478

Игровые релизы

новые игры в продаже
скоро выходят
открыть страницу
случайной игры

Случайная игра

Всё самое интересное на AG.ru

 
 вы не похожи на спам-бота :) 

Случайно выбранный контент из базы AG.ru | 34 727 игр

© 1998—2016 Kanobu Network, OOO «Рамблер-Игры».
Все права защищены. Контакты. Реклама. Advertising on AG.ru.

Внимание! Использование материалов сайта «Absolute Games» возможно только с письменного разрешения редакции. В противном случае любая перепечатка материалов сайта (даже с установленной ссылкой на оригинал) является нарушением законодательства Российской Федерации об авторских и смежных правах и может повлечь за собой судебное преследование в соответствии с законодательством Российской Федерации, предусматривающим наказание вплоть до шести лет лишения свободы.

Как с нами связаться | Наша команда | Стань автором
Реклама на AG: сколько стоит и как разместить?
Статистика сайта | Success Story | Ловушка для ботов

Rambler's Top100


mps123@ag.ru